همانگونه که هست

همانگونه که هست

همانگونه که هست

همانگونه که هست

مرا می بینی؟ 

زشتم؟ زیبایم؟ آشفته ام؟ چه هستم؟ کی هستم؟ 

من آنم که دوستش داری؟ 

تو کی را دوست داری؟ 

سبکی تحمل ناپذیر نگاهت... 

دیروز در آئینه متوجه شدم خطوط اندامم کم رنگ شده است.

نظرات 2 + ارسال نظر
احسان دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:03 ب.ظ

دیده شدن
گاهی دوست دارم مجبورم کند که طور دیگری بپوشم،
بشینم، بنوشم، راه برم،
گاهی حضور و بودنش را در چشمانم فرو کند
نظر دهد
گاهی زیبایم بخواهد
گاهی زشت
ظرافت های رفتارم در هوا بزند
از رنگ لباسم حرف دلم را بخواند
گاهی عاشقانه تنم کند
و گاهی حضور و بودنش را در چشمانم فرو کند

احسان دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:05 ب.ظ

اصلن چطور باید به تو بگویم که مرا ببین؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد